سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روستا

صفحه خانگی پارسی یار درباره

لعنت بر سال 2010

 میدونی چطوری میفهمی که الان در سال 2010هستی؟

خب من کمکت می کنم...

 
1 یهو نگاه میکنی می بینی خانوادت  3 نفر بیشتر نیستن ولی 5 خط موبایل دارن
 
 
 
 
2 واسه همکارت ایمیل میفرستی،در حالیکه پشت میز بغل دستی تو نشسته
 
   
 
3 رابطت با اقوام و دوستانی که ایمیل ندارن کمتر و کمتر میشه تا به حد صفر برسه
 
 
   
4 ماشینت رو جلوی در خونه پارک میکنی بعدش با موبایلت زنگ میزنی خونه که بیان کمک و چیزایی رو که خریدی ببرن داخل
 
    
5 هر آگهی تلویزیونی یه آدرس اینترنتی هم داره  
 
 
  6 وقتی خونه رو بدون موبایلت ترک میکنی،استرس همه وجودت رو میگیره و با سرعت برمیگردی که موبایلت رو برداری. بدون توجه به اینکه 20-30 سال از عمرت رو بدون موبایل گذروندی
 
    
8 صبحها قبل از خوردن صبحونه اولین کاری که میکنی سر زدن به اینترنت و چک کردن ایمیله
 
    
 
9 الان در حالیکه این متن رو میخونی،سرت رو تکون میدی و لبخند میزنی
 
   
 
10 اینقدر سرگرم خوندن این متن بودی که حتی متوجه نشدی این لیست شماره 7 نداره
 
 
    
11 الان دوباره برگشتی بالا که چک کنی شماره 7 رو داشته یا نه  
 
 
   
12 و من مطمئنم که اگه دوباره برگردی بالاحتماً شماره 7 رو پیداش میکنی،بخاطر اینکه خوب بهش توجه نکردی
 
 
   
 
13 دوباره برمیگردی بالا ولی شماره 7 رو پیدا نمیکنی،خوب من شوخی کردم ولی نشون میده که تو به خودت هم اعتماد نداری و هرچی بقیه میگن باور میکنی